Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

17 Ocak 2016 Pazar

17 BLOGGER 1 HİKAYE/ BÖLÜM 1: KAYIP





Uysal bir eylül akşamına uymayan hoyratlıktaki hava, çıplak bacaklarını yalayıp vücudunda ürpertiler oluşturarak içini doldurdu. Sırtına batan soğuk ve ıslak taşların acısıyla huzursuzca kıpırdandı, kuş tüyü yatak beklentilerini örseleyeli çok uzun zaman oluyordu ama bu kadarı şimdiye dek başına hiç gelmemişti. Ne ile karşılaşacağını az çok tahmin etse de gerçeği birkaç saniye de olsa ötelemek için gözlerini daha sıkı kapattı.

Zaman çoğu şeyin ilacıydı ancak kısa vadede pek işe yarar olduğu söylenemezdi ve birbirine vurduğunda pembe bulutlarda uçacağı sihirli pabuçları aramayı uzun zaman önce bırakmıştı.

El yordamıyla biraz doğrulup nihayet gözlerini açtığında önündeki manzara karşısında biraz korku ve bolca merak duyguları sarmaladı ruhunu; ıssız bir sokağın ortasında öylece oturuyordu. 

Hiçliğin içinden kendini toplamaya aşinaydı zaten, çocukluğundan beri hafızasının es geçtiği zamanlarla boğuşuyordu ama bu...  bu gerçekten tuhaftı.


Sırnaşık bir hayvan gibi yüzüne, gözlerine saldıran arsız dumanları önemsemedi; aniden çarptığında irkiltse de garip bir ferahlık veriyordu, yine de genzini yakan kekremsi tatla yüzünü buruşturdu. 

Kısık gözlerle etrafı süzerken, narin bedenine zalimce davranan arnavut kaldırımlarına küfretti hınçla, sıcak nefesi buz kesen havaya çarptığında daha da dumanlandı ortalık. 






Başındaki ağrı görüşünü bulandırıyordu ve şu kendine gelmeye başladığında beri uğraştığı mide bulantısı... 

"Yine neler içtin Allah'ın belası!" diye söylendi kendi kendine. 

Tek başına, dünyanın hangi köşesinde olduğu hakkında en ufak bir fikri olmadığı bir sokağın ortasında durmuş yapabileceği en iyi şeyi yapıyordu işte. -Kendini suçlamak- şu an tek yapması gerek buydu çünkü (!)

Kendi sorumsuzluğuna yeterince kinlendikten sonra, neden burada olduğunu düşünmek geldi aklına. Sahi neden buradaydı? Gece yarısı, Tanrı'nın unuttuğu tek bir canlı izine rastlanmayan bu köhne sokakta ne işi vardı? O kadar alışmıştı ki böylesi durumlara uzun zamandır nedeni sormuyordu aslında, ancak bu kez içinden bir ses bir şeylerin farklı olduğunu söylüyordu.

Kafasını toplamalıydı, düşüncelerini yoğunlşatırmalı ve burada ne aradığını, dahası buradan nasıl kurtulacağını bulmalıydı.

"Sakinleş!" dedi kararlılıkla kendi kendine. "Sakinleş ve düşün!" Ancak her saniye tüm vucuduna yüzlerce iğneyle saldıran soğuk ve gittikçe nefes almasını güçleştiren garip sis düşüncelerini toplamasına izin vermiyordu.

Soğuğa karşı gösterdiği tepkiler yerini rahatlama ve uyku haline bırakmaya başladığında çoktan panik olmaya başlamıştı bile. "Donacağım!" dedi önce sonra sinirli kahkahası boş sokakta yankılandı. "Hem de eylül ayında!" ve "Cesedimi köpekler bile bulamayacak!"

"Bu lanet yerde kimse yok mu? Beni duyan kimse yok mu?" diye avazı çıktığınca bağırmaya başladı. Bu nedensiz soğuk ve ıssızlık gittikçe canını sıkmaya başlamıştı.




Tam da bu sırada  aniden üzerine yönelen yoğun ışık süzmesi bir anlığına gözlerini kör etti. Yeni mi gelmişti yoksa en başından beri orada kendini mi izliyordu hiç bir fikri yoktu. 

Karanlığa alışan gözlerini acıtan ışıktan kurtulmaya çalışarak "Ne yaptığını sanıyorsun!"  diye bağırdı boşluğa doğru ancak herhangi bir yanıt alamadı. Arabanın olduğu yöne birkaç adım atıp tekrarladı. 

"Hey! Sana diyorum! Kapat şu ışıkları!"

Öfkesini kontrol etmesi gereken bundan daha iyi bir an olamazdı fakat bu onun gibi biri için pek mümkün değildi. Yanına kadar gidip tüm hıncını kusmaya hazırken, arabanın kapısı yavaşça açıldı. Bu beklenmedik tepkiye vücudu bir adım geri çekilerek karşılık verdi, gözlerinin önüne serilen şölen, bir anlığına ilgisini dağıtsa da çabuk toparlandı ve gardını düşürmemek için yumruklarını sıkıp vücudunu dikleştirdi.

"Kimsin sen? Benden ne istiyorsun?"

Adam gözlerini kızdan biran ayırmadan kapıyı kapatıp arabaya dayandı. Özenle sardığı sigarayı dolgun dudaklarının arasına iliştirirken gözlerini devirdi.

Esen sert rüzgar ürpertinin yanında bir şey daha getirdi bu kez, insanı tuhaf şeyler düşünmeye yönelten pahalı parfüm kokusunu...

Küçümser bakışlarıyla desteklediği alaycı gülümsemesi, çıkık elmacık kemikli etkileyici yüzündeki gerginliği gizleyemiyordu yine de.  Ancak öyle iyi kotarıyordu ki bunu tanımayan biri "sadece pisliğin teki" diyebilirdi.

"Seni burada bulacağımı biliyordum" dedi kalın, boğuk sesiyle. Başka yerde duysa tüylerini ürpertebilecek bu ses garip bir huzur vermişti şimdi.

"Kimsin dedim!"

Gizemli adam birkaç adım öne çıkıp heybetli cüssesini gözler önüne serdi, hareketleri bu koca vücuttan beklenmeyecek kadar zarifti.

Kızsa aynı sayıdaki istemsiz adımlarla geri çekildi.  Adam başını yana eğip kızın yüzündeki şaşkın -ve fazlasıyla etkilenmiş- ifadeye, çoğu kimsenin kayıtsız kalamayacağı çarpık gülümsemesiyle karşılık verdi.

" Seninle daha fazla oynayamayacağım, fazla zaman yok!"

"Fazla zaman yok!" kız kulaklarında çınlayan bu sözü daha önce defalarca duyduğuna yemin edebilirdi ama tek bir şey hatırlamıyor olması sinirlerini daha da bozuyordu. 



Kararsızca adamın uzattığı eline baktı. "Hadi!" diye üsteledi adam, sesindeki sabırsızlığı gizleme gereği duymadan. "Geç kalmandan hoşlanmaz." 

Kız daha ağzını açamadan adamı emniyet kemerini bağlarken buldu. O keskin parfüm kokusu bir kez daha tüm duyularını harekete geçirirken, kıpırdamadan beklemek dışında yapabileceği bir şey yok gibi görünüyordu.

"Kimdi ki onu görmek isteyen?"
Adam hızla direksiyona geçip yan gözle kıza baktı. "Hazır mısın? Uzun zamandır seni bekliyorduk."

Ve gaza basmasıyla öne atılan arabanın içini insanı hipnotize eden bir müzik doldurdu.



"You.. are my angel,
Come from way above to bring me love.
...
Love me, love me, love me, love me..."

                                                                                                           

Hikayenin diğer bölümleri:



                                                                                                                   

120 yorum:

  1. İlk yorum benden olsun :)
    Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur, yazarken çok heyecanlandım ben de sanırım tek başıma olmadığım için daha fazla sorumluluk hissettim üzerimde. Şimdiden yazacak arkadaşlarıma kolay gelsin diyorum :) Hikayeler eklendikçe ben de linklerini kendi hikayemin altına ekleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh sen atlattın, yazık bize! Riv aman yavaş git hee! Benciller sizi :)
      Resmen gömdün beni hee, yaşıttaşım :)

      Sil
    2. Atlattım değil mi :))) Şimdi de sizi bekliyorum merakla, hadi bakalım kaleminize kuvvet :D

      Sil
  2. Aaaaaa, ama sen daha ilk basta citayi cooook yükselttin be dream, yandik valla (daha dogrusu ben)! :)

    Cok samimi söylüyorum, sanki elime cok iyi bir roman alip okumaya baslamis gibi hissettim ve devamini simdiden merak etmeye basladim. Hani su, daha ik satirlarinda insani ali sürükleyen, elinden birakamadigin roman türleri vardir ya hani (en sevdigim):) iste aynen öle olmus. Cümleler son derece edebi, anlatim cok iyi.

    "Cocuklugundan beri hafizsasinin es gectigi zamanlarla bogusuyordu..." bu cümleye de gözüm takildi hemen, isi psikoloji olan biri olarak.

    Yani sözün özü: Coooook begendim, kalemine saglik.

    Insallah senin baslattigin seviyede ve kalitede devam edebiliriz hepimiz ve bu harika baslangicin hakkini veririz. (Valla tirstim simdi bak):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim laptoptaki bazi harfler iyi basmiyor da, o yüzden yazarken kelimelerde bazi harfler eksik cikiyor. Sonradan farkediyorum ne yazik ki...özür dilerim.

      Sil
    2. Şu an gelecek yorumları diken üstünde bekliyorum desem yeridir. Şimdiye kadar birkaç hikaye denemesi yaptım ama hiç birinde bu kadar gerilmedim diyebilirim :) Sanırım insan söz konusu olan sadece kendi başarısı ya da başarısızlığı olduğunda daha rahat hissediyor.

      Beğendiğine gerçekten çok sevindim, hikayeyi çok kalıba sokmadan güzel bir başlangıç yapmak istedim. Artık bundan sonrası sizde bakalım kızımız nerelere gidecek.
      :) Bu arada o kadar kalıba sokmamışım ki bir isim bile vermemişim haha yeni fark ettim :D Neyse Riv onlara bir isim bulur sanırım. Tekrar teşekkürler ve kolay gelsin şimdiden.

      Önemli değil ben de bazen yanlış hatta eksik yazıyorum :)

      Sil
  3. Çok güzel yazmışsın benim işim zor ya
    Bakalım bende becerebilecek miyim ?
    Çok heyecanlandım okurken ne oluyor ya bana ama kafam karıştı iyice bakalım ne olacak :)
    İnşallah beceririm amin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Becerirsin tabi, ben elimden geldiğince gizem katmaya çalıştım siz de açarsınız artık neymiş bu kızın derdi. En kolayına ben mi kaçtım ne :))))

      Sil
  4. Dream! insaf yaa, biz garibanları düşünen yok :)
    Riv!de üzerine katlar da katlar, inşallah üçüncü olmam, sonuncu olurum diyorum ki!
    Betimler sağlam yaa, bende olmayan şey oysa :)
    üç cümlede bitirirdim ben bunu ayol :)
    yandım yandım yandım ki ne yandım bana şarkılar söyleten Dream!
    Kalemine sağlık, muhakkak inişli çıkışlı olacaktır, inişin alasını ben yapıcam hehehehe, rahat olun arkadaşlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç Fenom kaç :D
      Riv de döşer! Umarım bize gelene kdr yumuşar ya da biz yumuşatırız :D

      Sil
    2. :D Giriş diye böyle bu. Baksana diyalog bile yok doğru dürüst ve de isimler :D isimleri unutmuşum haha :D Güzel isim koyun bak tamam mı :))) Riv bu söz sana.

      Sil
    3. Ona ne şüphe Dream gömdü, Riv toprak atar üstümüze :)

      Sil
    4. Tabi tabi, ben yapamam diyenden korkacaksın :D Sizi gidiler sizi, beklentiyi düşürüp vuracaksınız değil mi :D

      Sil
    5. yat kalk dua et Dream! öyle olsun :)
      Bitiş bana çıksın inş da 'the end' ben diyeyim :)

      Sil
    6. :D öyle olacak zaten ben eminim, bak Riv başladı bile herhalde 3 de sen olursan :D :D :D

      Sil
    7. Dream! şom olma yahu, yazık bana!
      İlham aldı senin yazından desene ben bir sene de anca yazardım galiba :)

      Sil
    8. :) Yazarsın yazarsın, en kötü 1 hafta süre var. Hem illa ki sayfalarca olacak diye bir şey yok istediğin uzunlukta yaz.

      Sil
  5. ne katlaması fenom.
    ben böyle bir yazıyı gördüm ya, kuytu köşelerde gezinen bedeviler gibi oldum, karanlığın içine gömüldüm.
    o kadar harika bir başlangıç yapmış ki dream, su gibi akıp gitti, bir an da bitti.
    hatta devamı nerede diye ararken kendi ismimi görmem üzerine "hoha, ben mi yazacağım" diye tedirginliğim çıta yükseltti. sürükleyici bir kalemin var dream, kurgu inanılmaz güzeldi.
    umarım ki bu güzel kurguyu bataklığa sürüklemem. tıpkı kimi to boku animesinde yuki ve arkadaşlarının hep birlikte, bir manganın sayfasını çizip herkese beş sayfa düşürmesi gibi. yuta öylesine güzel çizmişti ki ilk sayfayı, ikinci sayfayı yuki'nin çizmesiyle, yan karakterler aniden ölmüş, ana karakter kursal şövalyelikten ekmek almaya giden vatandaşlara dönmüştü.
    amanınn, tahtaya vuralım benimki de öyle olmasın. dinimiz amin. emeklerine sağlık dream. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki de sana yakışırdı ama Riv! şükür bana çıkmadı, inşallah üç de uzaktır :)
      Riv! yavaştan inme derine ok, nolur!

      Sil
    2. Beğendiğine çok çok sevindim Rivcim, elimden geldiğince yazdım işte. Ama şundan kesinlikle eminim ki sen daha da güzel yazacaksın ve tabi diğer tüm arkadaşlarımız da. Merakla bekliyorum kaleminizden dökülecek maceraları. Senin yazılarını okuduğum için çok iyi biliyorum ki mükemmel bir bölüm bekliyor bizi. Başlangıç hafif fantastik oldu sanki ama dediğim gibi bakalım nerelere gidecek. Hepinize kolay gelsin.

      Sil
  6. Dream harika yazmışsın! :D 22 kişi bir roman haline getireceğiz sanırım :))
    Gizemleri biraz açmak Riv'e düşüyor sanırım :D Umuyorum biraz daha ortalarda çıkarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim canım. Ayy hala heyecanlıyım ben :D Evet Riv'de şimdi sıra bakalım neler yazacak o da ve kime paslayacak :) Kolay gelsin sana da şimdiden, merakla bekleyeceğim.

      Sil
  7. İlk bölüm süper olmuş. Kayıp çok güzel düşünülmüş. Bakalım nereye doğru gidecek. .Biz hangi bölümü yazacağız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok çok sevdindim Sevdicancım. Bakalım sizden neler gelecek ben de merak ediyorum, kolay gelsin size de :))

      Sil
  8. İlk bölüm bomba gibi geldi ellerine sağlık :) Bir çok yere gidebilecek bir şekilde bırakmışsın hikayeyi ve eminim devamı da çok iyi gelecektir. Çok heyecanlandım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim canım, çok kalıplaştırmadan yazmak istemiştim zaten demek yapabilmişim. Ben de merakla bekliyorum sizinkileri :) Kolay gelsin sana da.

      Sil
  9. Çık dream çık aferin.
    AllahuEkber dağına çıkardın seviyeyi.Şimdiden ben hapı yuttum ayvayı yedim.Bana ne zaman gelir bilinmez ama şimdiden tırsıyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok çok sevindim HanHancım hepiniz böyle diyorsunuz da ben göreceğim sizi döktürürken :) Kolay gelsin sana da şimdiden, eminim çok güzel bir bölüm olacaktır seninki de.

      Sil
    2. ee mecburen döktürcez artık ıkına sıkına. Sıkıyosa döktürme senin baslangıcından sonra, di mi Hanhan?:))

      Sil
    3. Ben size yetişmeye çalıştım ne cevherler var sizde ben bilmez miyim. Sönük bir giriş olmasın dedim :)

      Sil
    4. Hahaha kesinlikle katılıyorum mecburen döktüreceğiz ıkına sıkına.Dreamcim kim kime yetişmeye çalışıyor canım benim bu girişten sonra gidip bir edebiyat fakültesi falan mı bitirsem acaba?Final bana gelecek diye tırsıyordum sadece şimdi sıra gelecek diye korkuyorum.ehehehe

      Sil
    5. Döktürürsün sen döktürürsün :) Hem belli mi olur bu etkinlik belki içindeki yazarı ortaya çıkarır. Ben ilk hikayeyi bir arkadaşımın ısrarı üzerine yazmıştım ben de hiç yazamam diyordum ama az biraz yazıyorum işte. Merakla bekliyorum sizinkileri. Kolay gelsin canım :)

      Sil
  10. Ama... ama... baştan çıtayı bu kadar yüksek tutmasaydın be dream :D River'ın kalemi zaten çok güçlü ondan sonra ben yazacağım vallahi yandım acaba nasıl bir süpriz bekliyor beni.... ;v;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim canım, ama eminim ki seninki de çok güzel olacak. Sıralama henüz belli değil aslında, kim yazıyorsa o kura çekiyor yazmayanlar arasından ve kendinden sonra yazanı o belirliyor. Yani Riv'den sonra kimin yazacağını çekeceği kurada kendi belirleyecek :)
      Kolay gelsin şimdidenn.

      Sil
  11. Ah ne kadar tatlısınız,anlatamam:)))Aslında Dreamelle sen müthişsin.Kızlar doğru söylüyor,ben de tırstım.River'a rica etsem kahramanımız cici kız azıcık şiirden hoşlansa,ya da dramatik bir roman okumak aklına gelse.Ayyy gerçekten çok güzel olmuş canım.Sevgiler sana,kolaylıklar tüm arkadaşlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablacım asıl ben sizin gibi kalemler var diye tırsarak yazdım :) Eminim süper şeyler çıkacak ve ben de buna az da olsa uygun bir giriş olsun istedim elimden geldiğince. Beğendiğine gerçekten çopk sevindim, ben de sizin bölümlerinizi merakla bekliyorum her şey sizi elinizde. Kızımız ne sever ne sevmez artık size kalmış :) Kolay gelsin.

      Sil
  12. Dream inanılmaz betimlemeler... Adamı ve kadını hayalimde canlandırdım. Kalemine, yüreğine sağlık. Hadi bakalım. Güzel hikayeler çıkaracağımıza inanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım, beğendiğine çok sevindim. Elimden geldiğince güzel bir şey ortaya çıkartmaya çalıştım, bakalım nasıl devam edeceksiniz bend e çok merak ediyorum :) Koaly gelsin size de.

      Sil
  13. Sıralama nasıl?ben orayı kaçırmışım,yaşımdan olsa gerek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım sırayı yazan kişi belirliyor böyle daha heyecanlı olur dedik. Yazan blogger yazmayan arkadaşlar arasında kura çekiyor ve kendinden sonra yazacak kişiyi belirliyor.

      Sil
  14. Dream sen naptın bu cümleler falan çok iyi şimdi tereddüt ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hiçç tereddüt etme canım eminim sen daha güzel yazarsın :) merakla bekliyorum.

      Sil
  15. Benim biraz isim vardi...elektrikler gitti sular kesikti...ocakta yemegim vardi..ben gideyim...:)
    Dreamella nasil.bir giristir.yuregine kalemine saglik...inanilmaz guzel bir giristi.
    bana gelince sira yardimlari beklıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok çok sevindim canım. Tabi ki ihtiyacın olursa yardım ederim elimden geldiğince. Bakalım neler yazacaksın :) Kolay gelsin şimdidennn

      Sil
  16. çok etkileyici bir başlangıç olmuş tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Beğendiğine çok sevindim canım merakla ben de sizin yazacaklarınızı bekliyorum. Kolay gelsinn :)

      Sil
  17. Dreamella vurdu gol oldu :) Ben topu taca atmayı düşünüyorum :) Gazam mübarek olsun :) Dreamella'cım kalemine kuvvet çok güzel ve ucu açık bir giriş olmuş :) Fikrimi zaten beyan etmiştim buraya da yazmadan geçemeyeceğim :) Çok heyecanlıyım kendi adıma. Aklıma geldikçe yüreğim pır pır ediyor. Bunu bitirince yenisini arayacakmışız ve bu artık gelenekselleşecek bir etkinlik olacakmış gibime geliyor. Gibime gelmek değil öyle olacağına inanıyorum. Bu kadar güzel bir birleşimin içerisinde yer alıyor olmak çok gurur verici. Yazının mükemmelliği için ayrı, etkinlik için ayrı kutluyorum. Bu kadar. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar iyi yazamayacağımı biliyorum ama aynen kestane fiyonk bende heyecanlandim. Ve etkinlik icin ve bende bu heyecani yaratan fikir anasina tesekkurler :)

      Sil
    2. Sen hiç atar mısın taca :) Biliyorum ki çok güzel bir bölüm yazacaksın sen de. ve umuyorum ki bu bir gelenek halini alır ve başka arkadaşlar başlatır bu sefer ben katılırım böyle devam eder gider :) Böylece kendimizi de geliştirmiş olacağımızı düşünüyorum, daha çok arkadaş okuyacak yazdıklarımızı ve eksiklerimizi göreceğiz. Bu benim için gerçekten güzel bir şey bu yüzden çok mutluyum böyle bir etkinlikte olduğum için :)

      Kitapçı Annem, az önce dediğim gibi eminim senin bölümün de çok güzel olacak. Merakla bekleniryosunuz :))

      Sil
  18. Vaay çok güzel olmuş :D Bence burdan vampirli bir şeyler çıkacak :D :D Merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Beğendiğine çok sevindim canım 2. bölüm sevgili Riv'den geldi bile. Keyifle okumanı dilerim.

      Sil
  19. Güzel olmuş tebrikler.Gerçekten iddialı bir giriş oldu.Bakalım devamında neler olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) 2. bölüm geldi bile bakalım ben de çok merak ediyorum sizinkileri de. Kolay gelsin şimdiden.

      Sil
  20. Aman Allahım hiç benim tarzım değil :D ilk olacak benim için. bu tarzda sizin kadar iyi değilim şimdiden söyleyeyim *-* tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de kendi tarzına dönüştürürsün :) Sana da kolay gelsin şimdiden umarım çok güzel bir etkinlik olur canım. Merakla bekleyeceğim.

      Sil
  21. çok iyi başlamış. valla film gibi. sanki bir kara film gibi. polisiye de olabilir. karanlık bişi ama :) bakalım rivo napmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Başladık bakalım Deep umarım güzel bir şeyler çıkar destek için teşekkürler :)))

      Sil
  22. Dün akşam okumuştum tableten yorum yazmak sinir ediyor beni yarın yazarım demiştim :) Çok güzel olmuş merakla heyecanla okudum devamlarını bekliyoruz inşallah yüreğine emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) beğendiğine çok sevindim canım. Ben de gelecek bölümleri merakla bekliyorum 2. bölüm geldi bile bakalım :)

      Sil
  23. İkinci bölüm yayınlanmış bile :) güzel başlangıç bakalım River a göre ne olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet Riv elini çabuk tuttu. Güzel bir hikaye olacağını düşünüyorum ben de.:)

      Sil
  24. Gerçekten harika bir etkinlik olmuş :) Kendime güvensem ben de atlardım hemen :) Çok etkileyici bir giriş yapmışsın. Okurken devamı nerede diye aradım bir an. Okuduğum fantastik romanlar ve izlediğim filmlerden bir sahne geçti sanki gözümün önünden. Her bir betimlemen ince ayrıntılarla işlenmiş sanki. Gerçekten çok yeteneklisin! Eminim hikayenin devamı da çok heyecanlı olacak. Kalemine sağlık Dream :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar öncelikle sefalar getirdin :) Hikayemi beğendiğin için çok teşekkür ederim gerçekten çok mutlu oldum. Umarım bir dahaki sefere seni de aramızda görürüz, birazcık cesaret hadi bakalım :) Diğer bölümlerini de diğer blogger arkadaşlarım yazacak eminim ki onlarınki çok çok daha güzel olacaktır.

      Sil
  25. Yazdığın hikayeleri merak etmiş ama bir punduna getirip okuyamamıştım. Ne güzel yazmışsın. Kesinlikle insanda merak duygusu uyandırıyor ve bir solukta da okunuyor. Tebrik ediyorum Dream:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yorumlar alınca çok mutlu oluyorum gerçekten özellikle hikayelere gelen yorumlar olumlu ya da olumsuz beni çok mutlu ediyor. Beğendiğine gerçekten çok sevindim çok teşekkür ederim Zülalcim.

      Sil
  26. çok güzel bir başlangıç olmuş, yeni bir romana başlamışım gibi hissettim okurken. biz de 10 kişi bir hikâye yazmıştık, ama sizin kadro çok geniş hımmm :) çok eğlenceli oluyor ya. Takipteyim, bakalım nerelere gidecek hikayeniz, bol bol şaşırtın bizi olur mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar hoş geldiniz, desteğiniz için çok teşekkürler. Bizim kadro biraz kalabalık haklısın :) Umarım tüm arkadaşlarımın katılımı gerçekleşir. Hikayemi beğendiğinize çok sevindim gerçekten.

      Sil
  27. başlangıç zor olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında başlangıç daha kolay sanırım :)) İstediğin her şeyi yazabilirsin bir şeye bağımlı olmak zorunda değilsin. Kendimi biraz kayırdım itiraf ediyorum :D

      Sil
  28. Çok güzel bi giriş yapmışsın canım. Korkmaya başladım ufaktan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hiçç korkmaya sebep yok eminim senin bölümün çok çok daha güzel olacak, şimden kolay gelsin canım :)

      Sil
  29. Ya şahane fikirmiş bulanı tebrik ediyorum. Bayıldım girişte harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok sevindim yazımı beğendiğin için, desteğin için teşekkürler. :)

      Sil
  30. Vaayy çok güzeldi. Fazlasıyla gizemli ve merak uyandırıcı bir başlangıçtı :D Eline sağlık :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok çok sevindim canım umarım güzel bir etkinlik olacak. Desteğin için teşekkürler :)

      Sil
  31. Sevgili Dreamella,son kaybım dolayısıyla doktora taşınmam icabetti ve şu an yatıyorum..İnşallah yerime bir aday vardır.İnan düşünmeye mecalim yok şu sıralar.Kırmak istemem ama bu şartlarda tempom olamaz.. Sadece çok güzel başladığını söylemem lazım.Ve River'ın kalemi de seninkini andırıyordu.Şimdi mecra değişti.Ama arkadaşımızın yazısı özgün olarak çok güzel. Bir tavsiyem olabilir affınıza sığınarak,kesin olaylarda temkinli olunabilir,zira ardından gelenin işi zorlaşır.Paslaşarak yapılsa beis yok,ama yön değişirse arkadan gelen daha da zorlanır.Kahraman ya başta ölür,hikaye sonra gelir.Ya da belli bir güne kadar hikayeyi götürmeli. Bakalım kızımız denizden kurtulmayı becerebilecek mi.Yorum yapma alışkanlığımdan uzun oldu.Hastahanedeyim.Sevgilerimle yavrum.Başarılar dileklerimle.Hepinize sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geçmiş olsun Ece Ablacım umarım çok ciddi bir şey yoktur. Sağlık her şeyden daha önemli tabi ki. Sorun değil belki yazmak isteyen arkadaşlar çıkar ya da böyle devam ederiz sorun olmaz hikayeden yana sen bunu düşünme bir an önce iyileşmeye bak. Hikaye konusundaki tavsiyelerin için çok teşekkür ederim çok haklısın, ben de bu tarz başlamak istemiştim çok kesin çizgileri olmadan daha çok yere çekilebilecek bir bölüm yazmak istedim başarabildimse ne mutlu. Bundan sonra arkadaşların kalemlerinden çıkacakları bekliyorum umarım onlar da bu tavsiyene uyarlar ve artlarından gelenleri düşünerek yazarlar. Tekrar teşekkür ederim ve geçmiş olsun.

      Sil
    2. Öncelikle merhaba Ece Hanım çok geçmiş olsun. Sağlık her şeyden önemli Allah acil şifalar versin. Hikayeye gelirse de sizin kadar iyi bir kalem olamam kesinlikle, denemeye çalışan bir çırağım sadece. Baştan karakteri öldürmek ve benden sonra gelen arkadaşımı zora sokmak değil niyetim. Sadece varlığını düşünmesini ve kendini aramasını istediğim için bu şekilde vuku buldu düşüncelerim. Karakter ölmedi zira öldüğünü zannetti. Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Tekrardan çok geçmiş olsun :)

      Sil
  32. Ah yavrum.Eğer kalbini kırdıysam gerçekten üzülürüm.Yorumumu da sileyim.Üzüntü olmasın gerçekten.Gelen kutusuna bir bakıp istirahat edecektim.İnan üzüldüm.Ayrıca dileğin için teşekkürler yavrum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, kalbimi kırmadınız. İyi bir tenkitte bulundunuz. Haklısınız kesinlikle. Sizin gibi bir büyüğümden tavsiye duymak bilakis sevindirdi beni. Ben kırılmadım. Bu yüzden sizin de üzülmenizi istemem.Allah yardımcınız olsun. Çok geçmiş olsun tekrardan :)

      Sil
  33. Finallerim bitti nihayet ve ilk bölümü okudum! Çok güzel ve gizemli bir başlangıç yapmışsın. Sıra bana gelene kadar neler olacak çok merak ediyorum. Çok heyecanlıı :D
    Bu arada Gadget bloğuma eklenmiştir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Geçmiş olsun sanaa sevindim sınav dönemi insan zombi gibi oluyor :DD Beğendiğine sevindim canım bakalım siz neler döktüreceksiniz, merakla bekliyorum bende :)

      Sil
  34. vuuuuu çok heyecanlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok teşekkürler, çok mutlu ettiniz beni.

      Sil
  35. Ay çok ilgimi çektiii *.* Hayırlı olsun, kısa zamanda okurum ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) desteğiniz için teşekkürler umarım güzel bir etkinlik olur.

      Sil
  36. Muhteşem başlangıç!!!! Ben bu kitabı alırım :-)
    Çok merak verici diğer sayfayı beklemeden okuma isteği uyandıran bir yazı.
    Benim sıram ne zaman gelir bilmiyorum ama inşaAllah başarırım. 21 kişiden şimdiden Özür diliyorumm :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Tabi ki başarırsınnn, çok güzel yazacağına inanıyorum ben senin sadece başlamak mesele bence. Beğendiğine çok çok sevindim canım.

      Sil
  37. Dreamella yavrum.Ben bu ekleme,gadget gibi şeyleri asla öğrenemedim.Güvendiğim bir oğlum siteme etkinliği ekledi..Bilgine canım.Ben daha iyiceyim.İstanbul'dan uzağa kaçtım.Çalışıyorum.Hepinize sevgiler.Sanırım 4.cü bölüm daha yayına girmedi.Hoşcakalın,başarılar size:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım daha iyi olduğuna çok sevindim umarım çok çok daha iyi olacaksın. Çok teşekkür ederim bu kadar uğraşmışsın bizim için. Biraz uzaklaştığına da çok sevindim yeni bir yerin yeni başlangıçlar ve güzellikler getirmesini dilerim. Kendine iyi bak lütfen.

      Sil
  38. çok güzel bir hikaye elinize sağlık itiraf etmeliyim süperr

    YanıtlaSil
  39. upps , harika olmuş bu giriş ama ya :d ay ay , devamını nasıl sabırsızlıkla bekliyorum :D kutlarım , güzel çok güzel başlangıç :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Çok çok teşekkürler canım benim beğendiğine çok sevindim gerçekten.

      Sil
  40. Geç fark ettiğim güzel bir etkinlik ! İlk bölümünü şimdi okudum diğerlerin
    De merakla okuyacağım.tüm katılanların kalemlerine sağlık şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Beğendiğine çok sevindim canım, elimden geldiğince yazdım bir şeyler. Umarım takip etme olanağı bulursun.

      Sil
    2. tabiki takip edeceğim :) biraz geriden gelebilirim ama olsun buradayım herzaman

      Sil
    3. :)) desteğin için çok teşekkür ederim canım. Çok mutlu oldum.

      Sil
  41. meraba. cok uzulerek soyluyorum ama bu tarihten sonra etkinlige katilimimi surduremiycem ozur dilerim beni listeden cikarirsaniz sevinirim. lutfen kusura bakmayin iyi geceler:(

    YanıtlaSil
  42. Hikayeler yazıldıkça link eklenmesi çok iyi fikir Dream, nerede kaldığım konusunda takıldığımda aradığım bölümü hemen buluyorum. Teşekkür etmeden geçmeyeyim dedim. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet canım diğer türlü bulunması biraz zor oluyordu, böle bir şey yapalım dedik. Beğendiğine çok sevindim canım :)

      Sil
  43. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Sevdicancım söyleyecek kelime bulamayacak kadar kötü mü yazmışım yoksa? :)

      Sil
  45. Ben bu önüme kadar gelir de, seni övmeden geçer miyim Dream.Biz senin gölgende kaldık, sen ne diyorsun? Yalnız fire verdik ben ona üzüldüm.Anonim olduğu için değişik tarzlar olması normaldi zaten.Bence güzel yürüdü.Kadınlar Günümüz kutlu olsun kızım.Sitene bayılıyorum.Çok gizemli .Siyah favori rengimdir.Biraz mausla şu pıtırcıklarla daireler çizip kaçtım ben:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bir hayli geç oldu ablacım ama çok teşekkür ederim. Hiç olur mu her birinizinki çok güzeldi, sonuçta hiç birimiz profesyonel değildik ve elimizden geleni yaptık. Senin de geçmiş Kadınlar Günün kutlu olsun ablacım. Yeni etkinliklerde yeniden görüşmek dileğiyle.

      Sil
    2. Teşekkür ederim yavrum.İnşallah.Sevgilerimle :))

      Sil
  46. Dream' son iki bölüm de yayınlandı :)
    16. Bölüm Sevdicann
    17. Bölümü de ben ŞymCouture yazdım.
    Umarım finali beğenirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım elimde olmayan nedenlerden bir süre yoktum hemen okuyacağım sizin bölümlerinizi. Ellerine sağlık diyeyim şimdiden :D

      Sil
  47. Muhteşem tek kelimeyle. Henüz blog dünyasına dahil olalı pek bir süre geçmedi. Kimse alınmasın ama, benim en beğendiğim blog tasarımı sizinki oldu.Gotik,fantastik, etkileyici, akıcı. ..17 kişi ve ve tek hikaye fikri de çok güzel.Emeği geçen herkesi tebrik ederim.Yazma üslubunuzu da kendime çok yakın buldum. Özellikle bloğumdaki rüya isimli yazım ve diğerlerine göz atarsanız belki siz de katılırsınız bana. Tekrar tebrikler, sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar uzun zamandır yoktum ne yazık ki yorumunuzu da yeni gördüm. Çok mutlu oldum teşekkür ederim. Blogumu siyah olduğu için olumsuz eleştiriler alsam da ben çok seviyorum. Sizin blogunuza da en kısa sürede gelip yazınızı okuyacağım.

      Sil
  48. Selamlar blogunuzu yeni keşfettim. 17 kişi ve tek hikaye fikri de da çok iyi. Blogunuzun tasarımı da geyet farklı ve güzel :) Tebrikler

    YanıtlaSil
  49. Gerçekten Çok iyi teşekkürler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz