Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

10 Eylül 2015 Perşembe

YAKIN MESAFE AŞK-- Close Range Love


Ağzı kulaklarına varmak tam olarak ne demek, şu an anlıyorum. Saçma sapan engelleyemediğim bir gülümseme yapıştı suratıma.

Yerim ben bu öğretmeni yerim!

Ben de lisedeyken bir öğretmenime aşıktım haha fizik dersi öğretmeniydi, tabi benimki ne yazık ki platonikten öteye gidemeyen bir aşk oldu :D

Belki de bu yüzden sevdim filmi bu kadar, izleyin görün diyorum.

Bu arada Yamapi de Yamapi'ymiş hani, ilk kez müşerref oldum kendisiyle, pek hoştu maşallah :D 


Kıza bravo doğrusu tüm film boyunca yüzündeki şu donuk, şapşal ifadeyi değiştirmedi.

Yuni Kururugi, 18 yaşında son derece zeki bir lise öğrencisidir. Ortaokuldan beri tek hayali Kaliforniya Üniversitesi'ne gidip Mendel'in derslerine girebilmektir. Notları çok yüksek olan Kururugi'nin tek sorunu ise İngilizcedir.


Heyttt öğretmene bakın :D Herkes ona o bi donuk tavşana hasta :p
İngilizce dışındaki tüm notlarının yüksek olduğunu gören öğretmeni Sakurai, ona özel ders vermeye başlar.

Yuri, önceleri bunu istemez, sürekli karşı çıkar ama gittikçe Sakurai'den hoşlanmaya başlar. 


-------------SPOİL-------------



Okuldaki diğer öğrenciler aldığı özel dersi kıskanır ve Yuri'yi biraz tartaklayıp spor odasına kilitlerler ve tabi onu oradan kurtaran da Sakurai'den başkası değildir.



Yuri, Sakurai'ye yaptıkları için küçük bir hediye vermek istediğinde ise...



 öğretmeni bunu kabul etmez ve sadece işi gereği ona kibar davrandığını söyler.

Yuri'nin velisi Akechi'nin isteği üzerinde dersler sona erer.



Ancak bu Yuri'yi daha çok yaralar ve hissettiklerini ilk olarak tek arkadaşı Nami'ye anlatır.

ve... Sakurai'ye duygularını açıklamaya karar verir. 

Birkaç deneme yapsa da sadece saçmalar :D



Ama sonunda, bir yolunu bulur ve ^_^  Hem de ne yol!!



Bak bak akla bak kalemi de atarmış :) Seni çakalll 




Ahhh Sakurai Senseeee (eee benim niye olmadı böyle taş öğretmenlerim yaa!)



Bu sırada okula yeni gelen öğretmen Mirei onları görür. Mirei, Sakurai'nin eski kız arkadaşıdır ve hala ondan hoşlanmaktadır.

Eğer bu olay duyulursa öğretmenlik yapamayacaktır bu yüzden Yuri'ye yaptıklarının hata olduğunu söyler ve kızdan unutmasını ister.



Yuri'nin okul arkadaşı Matoba'da ondan hoşlanmaktadır. Bir gün dışarıya çıktıklarında hislerini açıklar ama Sakurai onları görür ve dayanamayıp Yuri'yi kaçırır :))


Haspadaki özgüvene bak! İspat istiyor birde.
Sakurai de Yuri'yi deniz kenarına görütürüp babasının intiharını anlatır.



Okulda öğretmen-öğrenci rolünü oynamaya devam ederler ama Yuri'yi bu soğukluk incitir. Sakurai'nin odasına gittiğinde tam sarılırlarken Mirei görür ve fotoğraflarını çeker.



Bu fotoğrafları Akechi'ye gösterir, Akechi önce kızsa da sonra çıkan dedekodulara karşı ikisini korur.

Yuri'nin İngilizce notları da yükselmiştir ve Kaliforniya'ya gitmesi için bir engel kalmaz. Ancak Yuri gitmez istemez.



Akechi, Sakurai'den yardım ister ve Sakurai'de Yuri'den ayrılır.

Böylece Yuri yurt dışına gider ancak bir süre sonra geri döner.

Sakurai'ye daha iyi biri olup döneceğini, kendisini beklemesini söyler.

Ve Sakurai... (Ne güzel bir isim bu böyle)

Bu da ne evlenme meraklısıymış!!!!

















Bunu da paylaşmadan edemedim :DDD



Ve bir murada erip kerevetine çıkma filmi de sona erdi...

Mavi gün batımını görmeniz dileğiyle ^_^





Puanım:





6 yorum:

  1. Japon dizisi neredeyse hiç izlemem ama konusu dikkatimi çekti. Fırsat bulduğum zaman izlemeyi düşünüyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin :) Yamapi'yi izlemek hoşuma gittim benim ama kız biraz nasıl desem fazla donuk :))

      Sil
  2. Bende severek izlemiştim hatta yazmıştım bu filmi bloguma. Yamapi bnmde en sevdiklerim arasında yer alır.Dizilerinden en çok Buzzer Beat'i severim.Yazı için emegine ve yüreğine sağlık :) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm bak o diziyi duymadım zamanım olduğunda bakacağım. teşekkürler :)

      Sil
  3. Bu kadar ayrıntıyı okumasaydim iyiydi izleme isteğim kayboldu

    YanıtlaSil
  4. Öğretmenin yaşını merak ettim ama bulamadım bilen varmiiiii

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz