Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

22 Eylül 2015 Salı

ILK AŞKIMI SANA VERİYORUM - I Give My First Love To You - Boku No Hatsukoi Wo Kimi Ni Sasagu


Dram, dram, dram...

Bu sıralar drama boğuldum resmen. İnsan bir kere başladı mı çıkamıyor da içinden. Neyse bakalım sonumuz hayır olsun.

Takuma, kalp hastası bir çocuktur ve zamanının büyük bölümünü hastanede geçirir. Bir gün hastane bahçesinde doktorun kızı Mika'yla tanışır.



8 yaşlarında başlayan bu sevimli dostluk ortaokulda da devam eder ancak liseye gidecekleri zaman Takuma, Mika'dan uzaklaşmak ister. Çünkü doktorlar Takuma'nın en fazla 20 yaşına kadar yaşayabileceğini söylemiştir ve Takuma Mika'nın üzülmesini istemez.


Sırf Mika'dan uzak olmak için yatılı bir liseye giden Takuma, onu bırakmak istemeyen Mika'nın da aynı liseye geldiğini öğrenince daha fazla kendini tutmaz.



ve kalan günlerini Mika'yla mutlu yaşamaya karar verir.


------------------------SPOİL-------------------------



Aynı liseden popüler öğrenci Kou'da Mika'dan hoşlanır ancak Mika onu reddeder. 

Günlerini mutlulukla geçiren ikili, Takuma'ya bir kalp bulunduğu haberiyle daha da sevinirler ancak bu mutluluk uzun sürmeyecektir.

Çünkü kalp, trafik kazası geçiren Kou'nundur. Takuma bunu öğrenince kalbi almak istemez, daha sonra da Kou'nun ailesi kalbi vermekten vazgeçer.



Her şeye rağmen günlerini mutlulukla geçiren Takuma'nın kalbi uzun süre dayanmaz.



Daha minicikken Takuma'nın kurduğu hayali ise...



Mika gerçekleştirir.


Takuma, 
Rüyamız gerçek oldu.
Bizim hayatımız diğerlerininkinden daha dolu dolu geçti değil mi?
Takuma, 
Yaşamak acı verici.
Böyle kalp kırıklıklarıyla dolu.
Yine de Takuma, üzgün değilim.
Seninle tanıştığım ve sana aşık olduğum için.
Beni üzeceğini bildiğim halde sana yeniden aşık olmak zorunda kalsaydım 
yine de aşık olurdum.


Puanım:









6 yorum:

  1. Dreamella seni mimledim :) Bloguma girdiğinde zorlu sorular mimi :) Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) İlk mimlenişimm çok heyecanlandım hemen gidip bakıyorum teşekkürler Bonghwang ^_^

      Sil
  2. Filmin adı ne güzel:)
    Çok hoşuma gitti. Dram olan her seyi severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve hüzünlüydü gerçekten. Eğer izlemediysen tavsiye ederim.

      Sil
  3. Senin tavsiyenle izledim ;)
    Ama sonu beni yıktı :(
    Ne hüzünlü bir aşktı be güzel bir filmdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( çok güzeldi değil mi? Benim de çok sevdiğim bir filmdi. İnsan ister istemez hüzünleniyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz