Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

23 Temmuz 2015 Perşembe

Chilling Romance-Ürpertici Romantizm


2011 yapımı biraz romantizm, biraz komedi, biraz korku karışımı bir film Chilling Romance... İzlemeye başlamadan tereddüt ettim ama sonunda zevk aldım. Bir kere oyuncular çok uyumluydu, daha önce Lee Min Ki'yi izlememiştim güzel bir başlangıç oldu. 



Uzatmadan geçeyim filme...

----SPOİL----


Yeo Ri, lise döneminde bir kaza geçirir ve bunun sonucunda hayaletleri görmeye başlar. Bu durum öyle bir hal alır ki etrafında kimse kalmaz, ailesi bile ondan uzak bir yere taşınır.

Hayaletler etrafında bulunanlara da musallat oldukları için Yeo Ri evin ortasına kurduğu bir çadırda yalnız yaşar. Evden pek sık çıkmaz, sahip olduğu iki arkadaşıyla da sadece telefonda konuşur. Bu sıkıcı ve korku dolu yaşamı, yakışıklı sihirbazımızla tanışana kadar devam eder.


Jo Goo, bir gün yine sıradan sihir gösterileri yaparken Yeo Ri'yi görür ve onda garip bir şeyler olduğunu düşünür. Hayalet gösterisinde kendisine yardım etmesini teklif eder. Yeo Ri de teklifi kabul edince beraber çok güzel gösteriler yaparlar ve bu sayede Jo Goo ün kazanır.


Fakat Yeo Ri iş arkadaşlarıyla hiç vakit geçirmez, gittikleri hiçbir yerde onlara katılmaz.
Yine bir gösteriden sonra ısrara dayanamaz ve diğerlerine katılır, fakat çok fazla içip sarhoş olur ve bu komik anlar yaşanır hehe...


O geceden sonra yaptığından çok utandığı için yeniden eve kapanır, işe gitmez. Go Joo'da yemeğe ısrarla davet ettiği için kendisini sorumlu hisseder ve Yeo Ri'yi evinde ziyaret eder. Fakat bu masum ziyaret yüzünden minnak hayalet çocuk ona musallat olur.

Go Joo çok korkar Yeo Ri de ona bu çocuğun bir hayalet olduğunu, lise döneminde bir kazada arkadaşını kaybettiğini ve o günden sonra da hayaletleri görebildiğini söyler. 

Daha fazla yalnız kalmak istemeyen Yeo Ri, biriyle evlilik randevusuna çıkar ama adam çok kaba biridir ve Go Joo gelip onu bu ortamdan kurtarır. 

Daha sonra Go Joo, Yeo Ri'ye kendi tanıdığı birini ayarlasa da sonradan kıskanır ve zaten o kişi de Joo Hee (kazada ölen arkadaşı) tarafından korkutulunca kaçıp gider.

Yeo Ri bu duruma çok üzülür gecenin geri kalanında Jo Goo ile vakit geçirirler ve Jo Goo da Yeo Ri'den hoşlandığını fark eder.

Aslında Go Joo'nun kız arkadaşı vardır ama bu sırada Fransa'dadır, döndüğünde ise kız Yeo Ri'ye olan hislerini anlar ve onu bırakır. 

Go Joo yine bir gece kendini yalnız hissedip Yeo Ri'yi içmeye davet eder ve bu gene bir gömleğe mâl olur ^_^

         Önemli değil, fazla kıyafetim var :)

Yeo Ri çok sarhoş olduğu için onu evine götürür ve kendi de orada kalır fakat tabi ki hayalet Jo Hee onları yine rahat bırakmaz ve korkup çadıra sığınırlar.

veee sonunda beklenen şey gerçekleşir hehe


İkisi çıkmaya başlar fakat daha ilk gün Go Joo'nun başına gelmeyen kalmaz. Bindiği taksi kaza yapar başına tabela gibi bir şey düşer neyse ki bunları yara almadan atlatır.

Fakat aynı gün yaptığı gösteride işler istediği gibi gitmez. Hayalet Yeo Ri'nin peşine düşüp onu su dolu gardırobun içine hapseder.


Go Joo ona yardım etmek istese de başarılı olamaz, hayalet onu yere düşürür ve yaralanır. 

Yeo Ri, hayaletin aslında ne istediğini bilir. Kazadan önce arkadaşının kolyesini Yeo Ri almıştır ve o kolye sayesinde yaşama hakkına sahip olmuştur. 

Arkadaşına kolyesini geri verir... 



Fakat Go Joo kendi yüzünden zarar gördüğü için çok üzülür ve onun güvenliği için Go Joo'dan uzak durmaya karar verir. Ailesinin yanına gitmek ister fakat hava alanında Go Joo ona yetişir. Önce konuşup ayrılırlar ama Go Joo dayanamaz ve uçağa binmeden Yeo Ri'yi arar.


"Ben o gün neredeyse ölüyordum. Şu anda hayatta olmam bir mucize biliyor musun? Bu yüzden ben seninle çıkmaya çok korkuyorum. Yalnızken hep arkamda bir şeyler varmış gibi geliyor. Uzandığımda, biri gözünü dikip bana bakıyor sanki. Korkudan uyuyamamanın ne kadar yorucu olduğunu biliyor musun? Bundan sonra hiç mışıl mışıl uyuyamayacağım. 
Ama...
Sana ne olacak peki? Ben şimdiden bu haldeysem sana ne olacak peki? Senin yalnız olduğunu düşünmektense, arkamda bir hayaletin olmasını tercih ederim. Korku filmlerindeki bayan oyuncular hakkında ne dediğimi hatırlıyor musun?
Aşık olmazlar.
Çünkü film yalnız olduklarında daha korkutucu olur. Ama senden korkulduğunu düşünmek kalbimi çok acıtıyor.
Sanırım sana aşık oldum bile.
Geri dön.
Tamam mı?"

Tüm bunlara rağmen kız yine de uçağa biner fakat hayalet arkadaşı bu sefer ona yardım eder ve uçar geri dönmek zorunda kalır ^_^

Ve aşk....
Hiç dinler mi hayalet, cin, peri pehh
Sonunda Yeo Ri de Go Joo'yu sevdiğini kabul eder...
Ta taaa mutlu son.
Onlar erdi muradına biz de doğru kerevete :)



Puanım;
İyi seyirlerrrr

2 yorum:

  1. Ya ben aslında korku filmi izlemem ama bu bana korkudan çok komik gelişti :)) Tabi biraz ürpermedim değil ama olsun sevmiştim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet korku ve komedi karışık bir filmdi. Bazı sahneleri beni de ürpertti, (ölü kızın yüzü vb) ama genel olarak sevimli bir filmdi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz