Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

11 Ekim 2015 Pazar

MASUM ŞEY - Innocent Thing - Thorn


Dün gece izleyecek bir şeyler ararken rastladım bu filme. Açıkçası Close Range Love tarzı bir şey sanmıştım amma...

Ben romantizm beklerken film psikopata bağladı resmen, her karakter birbirinden beter çıktı.

Ama yine de izlenir bir filmdi, çok çok beğendim diyemesem de farklıydı yani. Bu arada film +18 arkadaşlar, bilginize.

Filmimiz popüler bir spor hocası olan Joong Ki, hamile karısı Seo Yeon ve masum(!) güzelliğiyle dikkat çeken öğrenci Young Eun arasında geçiyor.

Young Eun'un, Joong Ki'ye karşı bazı hisleri vardır. 



Ancak genç kız saplantıyla aşkı birbirine karıştırmaktadır ve hocasının ilgisini çekmek için her yolu dener.

Hayatını kaybetmek uğruna bile olsa...



Joong Ki ise bir an hataya düşüp hormonlarına izin verdiğinde (yanlış anlaşılmasın bir öpücüktür mevzu bahis) olaylar hiç istemediği yönlere gidecektir.



Joong Ki yaptığı yanlışı anlayıp, Young Eun'dan uzaklaşmak istese de kız ona daha fazla yaklaşacaktır.


----------------------SPOİL----------------------


Doğuma sayılı günleri kalan Seo Yeon'dan ders almak bahanesiyle Joong Ki'nin evinde bile girer.



Hatta karısının uyumasını fırsat bilip Joong Ki'yi taciz eder.



Seo Yeon, önceleri sevimli bir kız olarak gördüğü Young Eun'un asıl isteğinin kocası olduğunu sezmeye başlar.

Bu arada Young Eun, açtığı blogda Joong Ki ile ilgili kendi uydurduğu şeyleri yazar ve hocasının başını okulda da derde sokar.



Joong Ki, artık bitirmek istediğini söylediğini söyleyip yalvardığında ise Young Eun, daha da ileri giderek Seo Yeon'a kocasından hamile olduğunu ima eder.

Karısı ise (bu da ayrı psikopat) onu uyutup bir jinekoloğa götürür ve hamile olmadığı anlaşılır ancak Young Eun uyandığında gerçek olduğunu düşündüğü bebeğini aldıklarını iddia ederek Seo Yeon'un üstüne atlar ve erken doğum yapmasına neden olur.

Burada biter mi? Tabi ki hayır! Chuckyi'nin eylemleri hız kesmeden devam eder. 
Seo Yeon'a yardım eden Joong Ki'in arkadaşı ve aynı zamanda öğretmeni olan Min Joo'yu da öldürür.



Bununla da yetinmez Young Eun, bebeği hastaneden kaçırır ve Seo Yeon'u öldürmeye çalışır ancak Joong Ki tam zamanında yetişip karısını kurtarır.




Joong Ki'nin karısını seçmesine dayanamayan Young Eun ise intihar eder. Bu sırada karısının Joong Ki'ye "Elini bırak gebersin!" diye bağırması Seo Yeon'un bir diğer psikopatlığı oluyor.

Ve son...

Young Eun: Oyuncak mıydım gerçekten? Oynadın mı benimle? Gönlünü mü eğlendirdin beni kullanarak?
Joong Ki: Young Eun, öyle değil...
Young Eun: Ama kalbin çok hızlı çarpıyordu, Hatırlıyor musun?
Joong Ki: Young Eun, tut elimi, yalvarıyorum.
Young Eun: Şimdi de çok hızlı çarpıyor değil mi? Aşk bu... değil mi? Aşk değilse ne ki bu? Biz o zaman neyiz birbirimiz için?

Ne filmdi ama... Masum şeymiş :p

Budur kardeşim masumiyet  ^_^



Puanım:




















22 yorum:

  1. Korelilerin masumiyet anlayışı mı desek? :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum artık :) Hep masumlar ama azcık sapıtınca da gözünü çıkartıyorlar :D

      Sil
  2. enteresanmış, ben de kore filmlerine karşı bir ön yargı oluştu bir türlü izleyemiyorum :) Dizilerde beğendiğim oyuncuların filmleri bile hiç cezbetmedi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tuhaf bir filmdi hem de "Yok artik!" dedirtecek kadar :) Ben de su sıralar dizi izleyemiyorum onun yerine filmlere sardım.

      Sil
  3. Fimde sevdigim aktör var ama benim izledigim dizisinde nasıl iyi adamdı. Şekerdi.
    Bu filmde herkes psikopat .
    +18 olmasa izlerdim
    Film masum şey ismini almış ama bence psikopat üçlü olsaydı daha iyi olurdu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha kesinlikle o adı hak ediyor. Bu adamı bir ben mi sevemedim acaba? Atena'da Cha Seung Won'cuğuma yaptıklarından sonra.. yok hayatta sevemem :)

      Sil
    2. Fated to love you adında bu yaz dizisi vardı.
      Cok komik ve iyi tatlı bir roldeydi onu izlersen seversin:)

      Sil
    3. ok. listeme kaydettim bile. Ajussi sevme operasyonu başlasın :D

      Sil
  4. tesadüfen bu yazını gördüm ve nedense bütün yazıyı okuyup baştan sona spoiler yedim :D ne filmmiş ama neyse zaten +18 diye izlemyecektim,yani yazdığın iyi olmuş merakım gitmiş oldu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz