Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

27 Eylül 2015 Pazar

İLK MİM: ZORLU SORULAR



İlk mim heyecanı bir başka sanırım ^_^

Daha önce bir çok blogda karşılaştığım "Bu mim ne ki yaw?" deyip, öğrendikten sonra da "Bakalım biri de beni mimleyecek mi?"diye meraklandığım dava sonuçlanmış bulunuyor.

Sevgili Bonghwang ' a teşekkürler. 



Başlayalım bakalım...


-Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki neden söylemezdiniz?

Hımmm... Ben en sevdiklerimi hep yakınımda tutarım. Bu yüzden de onlara söylemek istediğim ve söyleyemediğim aklımda kalbimde ne varsa hepsini söylerdim. Nasılsa gidiyoruz değil mi ^_^ böylece bir pişmanlığım da kalmaz. 

O anda bulamadıklarıma da not yazarım :D İlla söyleyeceğim yani hehe 

Çatlarım ayoll

-Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz?

Sizi Paramparça hayranları siziiii :)

Çok zor bir durum, sanırım kendi büyüttüğüm çocuğu bırakmazdım ama öz çocuğumla da tanışıp zaman geçirmek isterdim. Sonuçta ikisini de kendi çocuğum gibi görürdüm. 


-Hayallerinizi süsleyen bir yerde, bir hafta tam pansiyon harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız?

Kimmiş bunu isteyen sadistler söyleyin de onların kafalarını koparalım :) 1 yıllığına gönderirler o zaman tatile hehe

-Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek koyuluyor.  Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız?

Önce şöyle bir koklarım. Kokusu fena değilse azcık tadına bakarım, tadını beğenmezsem içinde ne olduğunu sorarım sonra da "ayy gerçekten mi benim ona alejim var canım yaa kusura bakma" gibi bir şeyler gevelerim :D


-Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız? Örneğin, bir yayaya çarptığında direksiyonda dalga geçmesine rağmen çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz?  (anne, baba, eş, sevgili)

Zor soruymuş gerçekten.  Sanırım yapardım aslında pek de emin değilim. Ben zaten panik biriyimdir akım derken... hehe en iyisi hiç karışmayayım. 


-Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa neyi değiştirirdiniz?

Ben biraz patavatsız biriyimdir, yay burcunun özelliği :( Bunu değiştirmek isterdim.


Ve çoğu kişi  ilk tanışmada biraz fazla soğuk göründüğümü söyler bunu da değiştirmek isterdim, huyum kurusun işte hemen kaynaşamıyorum insanlarla.

-Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeriye girme şansınız var. Ne kurtarırsınız?

Tabi ki hatıra kutumu. Onun içinde bu yaşıma kadar sakladığım, ilkokul karnelerinden tutun da ilk sevgili hediyelerine, ilk sinema biletine aklınıza gelebilecek tüm ilkler var. Onu hayatta bırakmam :)

-Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma şansınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz? Kimi seçerdiniz?

Güzel soru... Tabi ki değerlendirirdim. Hatta biraz fazla aç gözlü biri olarak ^_^

Öyle şöhrette falan gözüm yok, aşk lazım bana aşk :D

Ben Kim Hyun Joong ve Cha Seung Won'un dünyadaki en sevdiği, asla ve asla ve asla vazgeçemeyeceği, hayatlarının sonuna kadar sadık kalacakları kadın olmak isterdim.

İkisi de benim!!!!! 



Tekrar Bongwang'a teşekkür ediyorum vee mimi paslıyorum:

 -HanHan Asya
 -Ranao
 -Renkli Tırtıl
-Josei Marmalade
-Muuu





6 yorum:

  1. Güzel olmuş.Ellerine ve yüreğine sağlık. Bende en yakın zamanda cevaplayacağım.Mim için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Beğenmene sevindim, yazdım işte bir şeyler ilk mim olunca nasıl yapsam tam bilemedim aslında ama bunlar çıktı işte.

      Sil
  2. Cevaplari sevdim. hatira kutunu alacak olmana da sasirdim. Benim de hatira kutum vardir ama ilk sinema bileti biraz abarti degil mi? (Kiskandi) :D güzelmiş beğendim^^

    Cuma gunu anca yayinlayabilirim. Senin icin sorun olmaz herhalde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ne ilkler var bilsen tüm saçma sapan şeyleri topladığım yer annem çöplük diyor ben hatıra kutusu :p Babamın biberonu bile var desem haha gerçekten :D
      Tabi canım ne zaman istersen ve vakit bulursan, okumayı bekliyorum.

      Sil
  3. Ahaha yemek kısmına iyi yanıt vermişsin, alerji olayı iyiymiş, denerim bir ara. asdkajf
    başıma geldiğinden o soruya bilhassa dikkat ettim. tabii benim öyle bir olanağım olmamıştı, ilkten yemekle bakışmış, ardından çatalla dürteklemiş sonra da "ne dürtekliyorsun kızım, nimetle oyun olmaz" sözünün ardından yemiştim. u.u
    mimleri okumayı seviyorum. ^^ keyifle okuduğum bir mim oldu, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle merhaba :) İlk mimimdi ve yazarken çok eğlendim ben de. Güzel sorulardı :))
      Yemek olayına gelince başıma gelmedi açıkçası ama en iyi böyle sıyırabilirim diye düşündüm gerçi beni tanıyanlar hiçbir şeye alejim olmadığını bilirler :D ama onlara da "bu ne bee hayatta yemem ben bunu, iğrenç! bla bla..." gibi şeyler söylerim zaten.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz