Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

4 Temmuz 2015 Cumartesi

BIRTH OF BEAUTY - 미녀의 탄생- Bir Güzelliğin Doğuşu



İşte yeni bir Kore dizisi daha...
2014 yılında çekilen dizimiz 21 bölümden oluşan bir garip intikam dizisi. Aslında diziyi izlemeye başlayalı neredeyse 3 hafta oldu ama anca bitirip de bu yazıyı yazabildim. Dizi hakkındaki düşüncelerimi yazının sonunda paylaşacağım.
O zaman ben hemen sadede geleyim. (:


(DİKKAT SPOİL)

Sa Geum Ran...




Dizimiz işte bu zavallı ajummanın başından geçenleri anlatıyor.

Sa Geum Ran, 7 yıllık evliliği olan, sıradan bir ev hanımıdır. Kilo problemleri yüzünden herkes (en yakınları bile) onunla alay eder, öyle ki kocası evlilikleri boyunca yurt dışından gelmez, kayın validesi ve eşinin kız kardeşleri kiloları yüzünden onunla dışarıda görünmek bile istemezler.

Zaten kocası parasıyla yurt dışında okumaya gidebilmek için evlenmiştir onunla. Zavallı Geum Ran'sa kocasını çok sever, her gün yolladığı videolarda bu sevgisinden bahseder.

Ne yazık ki bir gün kocasının aslında Kore'de olduğunu öğrenir ve heyecanla onu görmeye gider. O ne kadar özlemle kocasını görmek istese de, karşılaştığı manzara hiç de düşündüğü gibi olmaz... 

Çünkü kocası onu ünlü bir spikerle aldatıyordur.



Lee Gang Joon...

Sa Geum Ran'ın kocası...

Nankör adam! Geum Ran sayesinde yurt dışında okusa da Kore'ye dönüp parayı bulunca (Winner şirketinde çalışmaya başlar) Geum Ran'a tekmeyi basar. Hem de ne basmak!

Geum Ran sevgilisiyle onu gördüğünde, kimseye söylemesin diye onu öldürmeye kalkar. Hatta bir derece de başarılı olur da ^_^

Gyo Chae Yeon...

Geum Ran'ın kuması (: Bu kadın dizilerde hep kötü karakterleri oynuyor, burada da ödün vermemiş maşallah.


Chae Yeon, ünlü bir spiker ve tıpkı Gang Joong gibi sülük! Gang Joong nasıl para için Geum Ran'ı kullandıysa Chae Yeon'da Gang Joon'u kullanmaya çalışıyor. (tam tencere kapaklar yani)

Gang Joon'la birlikte olmak istediği için, Joon'un Geum Ran'ı öldürdüğünü (ilk başlarda herkes öyle sanıyor.) bildiği halde kimseye bir şey söylemiyor.



Han Tae Hee...



Taa taaa yakışıklı ve kırık kalpli oppamız da geldi (:


Tae Hee, küçükken çok kötü olaylar geçiriyor fabrikadaki patlamada ailesini kaybediyor ve ona Chae Yoon'un ailesi bakıyor. Ve ne yazık ki küçük yaştan beri Chae Yoon'u seviyor.

Ta ki yolları Sa Geum Ran ile kesişene kadar. Sa Geum Ran, kocası yüzünden büyük bir araba kazası atlatıyor ve herkes onu öldü sanıyor; Geum Ran kendi cenaze törenine gitse de kimseye bir şey söylemiyor. Sonunda Tae Hee'yi bulup kendini güzelleştirmesi için yalvarıyor. Han Tae Hee de, Chae Yoon'u sevdiğinden kocasını geri alması için Geum Ran'a yardım ediyor.

Ve ortaya... Sara çıkıyor...

Sara...

Sayısız estetik ameliyatından sonra verilen narkozların etkisiyle Geum Ran hiçbir şey hatırlamıyor ve bir süre kendini ünlü biri sanıyor. Zavallı Han Tae Hee gerçeği anlatana kadar türlü badireler atlatıyor.

Sonunda gerçeği hatırladığında ise, kocasını geri almak için harekete geçiyor fakat hiçbir şey istediği gibi gitmiyor. Kocasını istediği gibi etkilese de aslında kendisini onun öldürmeye çalıştığını öğrenince işler sarpa sarıyor.
Tabi bu arada Han Tae He ile de gittikçe yakınlaşıyorlar...




Han Min Hyuk...




Dizinin psi psi-kopatı ^_^
Winner şirketlerinin tek varisi... Yani Han Tae Hee'yi ortadan kaldırdığını düşündüğü için öyle sanıyor fakat Tae Hee ortaya çıkınca işler karışıyor. 
Min Hyun da Sara'dan hoşlanıyor ama şirket için onu kullanmaktan da geri durmuyor.

Tae Hee'yi ikinci öldürme girişimi de fos çıktıktan sonra elde ne başkanlık kalıyor ne Sara...

Dizinin sonunda karakterlerin yarısı hapse gitti :) Han Min Hyuk ve annesi, Lee Gang Joon,..
Chae Yoon da yurt dışına eğitim almaya gitti. (Bu nasıl hapisten yırttı anlamadım ben.)
Han Tae Hee.. tabi ki şirketin başkanı oldu.
Vee...
Tabi ki Sara'yı da kaptı.



Onlar erdi muradına biz çıkalım... 

Dizi hakkındaki düşüncelerim ise;

İlk başlarda konusu, oyuncuları dikkatimi çekmişti ve hevesle başlamıştım ama sonlara doğru soğudum nedense... Hele son 4-5 bölümü zor izledim, sırf ne olduğunu görmek için. Genel olarak güzel olabilir belki ama bana hitap etmedi açıkçası.

Yani izleseniz de olurrr ama izlemeseniz bir şey kaybetmezsiniz bence.

Puanım:

Dizinin en sevdiğim ost'u 
Only I Didn't Know



Ben kaçtımm...
Size iyi seyirler.

8 yorum:

  1. Buradaki oppa en sevdiklerimde birinci:)
    Ben cunning single lady de ilk defa izlemiştim hayran oldum:)
    Koca tipi adayım bu oppa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şirin değil mi :D
      Ben de hayran olmuştum burada. Dediğin diziyi izlemedim (dizi olduğunu varsayıyorum) Ama merak ettim, dizi arayışındayım aslında ona da bakayım.Teşekkürler :)

      Sil
    2. Evet dediğim bir dizi çok güzel romantik komedi dramda var .
      Gerçekten cok güzeldi onunla güzel başlangıç yaparsın.

      Sil
    3. tamamdır teşekkürler aklıma yazdım :)

      Sil
    4. Arkadaşlar hangi siteden izleyeceğim

      Sil
  2. Harika dizi ya yeri geldi güldüm yeri geldi heycanlandım. İlk bölüm ağlatı ama sonra biraz daha iyi olarak gitti diyebiliriz baş oyuncu evli

    YanıtlaSil
  3. Bu dizinin müziklerini bulamıyorum yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
  4. Superdi bence son bölümler heyecanlıydı ikk 2 3 bölüm sonrası biraz ağır ilerliyor ama son bölümler güzeldi sürükleyiciydi. Siz yine de Moon lovers 'a bir bakin hshshs 👌🏻🌹🌹🌹🥰🥰

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz